Kasutustingimused

Kuidas vormistada tellimust

1. Müügitingimuste kehtivus

1.1 Müügitingimused kehtivad klientide (edaspidi Klient) ja Varrukas OÜ vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Varrukas OÜ toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Hinnad

2.1 Varrukas OÜ ei ole käibemaksukohustuslane.
2.2 Veebipoes märgitud kauba hinnale võib lisanduda transpordikulu. Transpordikulu ei lisandu kui ühe tellimuse ostukorvi summa on 50 eurot või rohkem. Lisanduvate tasude suurus sõltub Kliendi ostukorvi väärtusest ja Kliendi poolt valitud tarneviisist. Ostetud toodete hinnale lisanduvad kulud arvutatakse ja märgitakse Teie ostukorvis tellimuse vormistamisel.
2.3 Varrukas OÜ jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.

3. Tellimuse vormistamine

3.1 Toote tellimiseks lisage sobiv toode ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.
3.2 Tellimuse vormistamiseks avage ostukorv. Kontrollige üle, kas olete ostukorvi sisestanud soovitud toote.
3.4 Teile kuvatakse toote eest maksmisele kuuluv summa. Tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu “KASSA”. Järgmiseks tuleb sisestada arve ja kauba saaja andmed ning valida kauba kohaletoimetamise viis.
3.5 Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „Vormista“. Tasuda saate kohe pangalingi kaudu või arvega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse Teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „ Minu konto“ alt.
3.6 Tooted tarnitakse peale makse laekumist Teie poolt sisestatud kontaktandmetele.
3.7 Sooduskupongiga ostmine.
Kui Teile on edastatud sooduskupong, siis sisestage kupongi kood allahindluse saamiseks vastavasse lahtrisse. 
3.8 Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
3.9 Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−17.00). Kui tellimus esitatakse nädalavahetusel, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka "tulen kaubale poodi järele" tarnevaliku puhul. Ise järele tulles palume kindlasti ette teatada e-posti: info@varrukas.ee või helistades telefonile +372 53909069.

4. Maksevõimalused

Varrukas OÜ e-poes on võimalik ostude eest turvaliselt tasuda pangalingi kaudu. Pangalingi teenust vahendab Montonio Financing. Samuti on võimalik tasuda arvega.
Pangalingid Eesti: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop

4.1 Müügilepingu jõustumine

4.1.1 Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „Vormista”.
4.1.2 Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Varrukas OÜ arveldusarvele.
4.1.3 Kliendil on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Kliendini jõudnud, teatada Varrukas OÜ-le lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Kliendil. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.
4.1.4 Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

5. Kohaletoimetamine

5.1 Pärast müügilepingu jõustumist (kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Varrukas OÜ tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Varrukas OÜ logistikapartneri(te)le.
5.2 Kui kasutasite riigisisest pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse kliendi poolt valitud pakiautomaadist Eesti piires 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest kliendi mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk Varrukas OÜ-le.
5.6 Varrukas OÜ ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Varrukas OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

6. Taganemisõigus

6.1 Varrukas OÜ veebilehelt ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane taganemisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode kliendile ei sobi, võib ta selle e-kauplusesse tagastada.
6.2 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus  e-kirja teel, aadressile  info@varrukas.ee. Pärast taganemisavalduse kättesaamist saadab Varrukas OÜ kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta. Avaldust saab esitada ka läbi e-poe tagastusvormi.
6.3 Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.
6.4 Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakendi olemasolul pakend terve ja kahjustamata.
6.6 Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
6.7 Kauba tagastamise korral tagastatakse kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. Varrukas OÜ võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.


7. Vastutus

7.1 Varrukas OÜ  ja klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.


8. Vääramatu jõud

8.1 Varrukas OÜ ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Varrukas OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.


9. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

9.1 Varrukas OÜ lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.


10. Pretensioonide esitamise kord

10.1 Varrukas OÜ vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@varrukas.ee
10.2 Pretensioonis tuleb ära märkida:
1)        Kliendi nimi ja kontaktandmed;
2)        Kaebuse esitamise kuupäev ja tellimuse/arve number;
3)        Kauba puudus;
4)        Varrukas OÜ-le  esitatav nõue;
5)        Kahjustuse korral lisada pildid kahjustatud kaubast.
10.3 Varrukas OÜ  vastab pretensioonile hiljemalt 14 päeva jooksul pärast pretensiooni kättesaamist.
10.4 Varrukas OÜ ei vastuta kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena.


11. Kliendi isikuandmete töötlemine

11.1 Varrukas OÜ töötleb kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega.
11.2 Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse kliendilt e-poe konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).
11.3 Varrukas OÜ töötleb kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks, toodete kättetoimetamiseks, pakkumiste ja uudiste koostamiseks ning edastamiseks.


12. Vaidluste lahendamise kord

12.1 Kui kliendil on Varrukas OÜ osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@varrukas.ee. Kui klient ja Varrukas OÜ ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.